rekord!

En uppmärksam läsare (haha älskar att skriva sådär, då låter det som att jag är någon)
påpekade att jag har hela TIO bloglööövinföljare nu. Jag lovade ju tidigare att jag skulle
bjuda på
tårta när det målet var uppnåt, men asså... Har ingen lust att baka.
Ska baka något ikväll för att David fyller år men något annat pallar jag inte. INTE för att jag är lat,
men för att jag inte har någon bra arbetsyta i köket! Den lilla yta som finns är alltid knökfull med disk,
och eftersom jag hatar att diska så får jag gott och väl vänta tills plats och lust infinner sig
innan jag bakar något storslaget. En vacker dag blir det tårta, kära vänner.
Tills vidare kan jag i alla fall bjuda ine er på fest här i grottan på lördag! Vi bor trångt,
så hör av dig om du vill ta med en bonuskompis. Peace my niggaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback