älska mig

Såg att jag har en till följare på bloglovin. Det innebär att jag numera har nio (9) prenumeranter som
tror att jag är cool. När den tionde prenumeranten dyker upp så lovar jag, på rikt, att jag bjuder på
kaka i mitt kök. Fast bara de som läser min blogg får komma. En egen liten bloggläsarträff.

Jag har faktiskt ingen aning om vem som läser det här. Ibland får jag för mig att jag ska bönfalla om att
ni som läser skiten ska stiga fram ur skuggorna och visa era anleten. Men sen ångrar jag mig.
Skiter liks i vem som läser. Bara någon gör det, bara någon får mig att tro att någon tror att jag är cool.

Kommentarer
Postat av: Aliz

jag följer din blogg.

men inte via bloglovin , utan den ligger på "favoriter" lite mer vip.

lixom.

2010-02-28 @ 18:43:35
Postat av: Betty

JAG FÖLJER HEJHEJ!



fast nu tänker du YES! en kommentar, kanske får jag reda på en ny mystisk bloggläsare nu och så var det bara jag. fan.



men jag tycker om din blogg ändå. och dig, såklart!



:*

Postat av: b

jag smyger här, för du är cool! alltså på riktigt. så fortsätt skriva så jag har något att längta efter.

2010-02-28 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback