Dag 8:

8. alla bloggar du läser (helt ärligt)
(detta är de jag kommer på rakt av nu, läser garra fler men minns inte vilka.)

Jeni Zupan är en go och gla tjej som jag dyrkar och saknar mest hela tiden. + vi har synkad mens.
Maimed & Slaughtered Misantropen Mattias skriver om punkmusik och tuffa grejer. Förväntar mig att denna blogg utvecklas till en Aftonhoransponsrad pappablogg inom en månad.
Meat Packers Manifest Exilkonstnären och kära vännen Mark "Metalhead" Frygell.
I Just Can't Hate Enough Nån ståckhålmare med många tatueringar och starka åsikter.
Rädisorna Fun fact: Nellie är dotter till ett par mycket goda vänner till min familj, och våra småbröder har umgåtts nästan dagligen under flera års tid. Trots detta har vi typ aldrig träffats genom våra respektive familjer, utan endast på andra, mer ungdomliga tillställningar. Typ bubbeldisco och moppehäng. OBS!!! Sista meningen är ett skämt, skulle aldrig vilja gå på bubbeldisco.
BellaMalaBella Emma är nog den roligaste person jag vet (även smart och snygg men det är mest en bonus). Dålig uppdatering dock. SKÄRP DIG FÖFFAN!
Isak Satansson har gått och blivit en hejare på att fota. Dessutom har han ett enmannakängband som har uppträtt en gång i hans kök. Med mig på gästsång. Det var nog bara vi två där.
There and Back Again är min lillasysters Åsas Nya Zeeland-blogg. Där i fårens heliga land ska hon vara till september. Det suger lite för mig, men äger skitmycket för henne. Skulle ljuga om jag sa att jag inte var avis på henne som har fått se Fylke IRL!!!!
Hatpastorns Likpredikan är en guldgruva för konstig, rolig, bra och tragisk svart metall.
907 är den enda politiska blogg jag pallar att läsa. Kanske för att Erik är så smart och välformulerad. Eller för att jag ofta håller med honom. Int vet ja.

Kommentarer
Postat av: Mark

Ah, epitetet exilkonstnär. Känns som att jag gör något viktigt nu!

2011-01-16 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback