Det här handlar alltså om bloggande tjejer

Jag är en förjävligt missunsam människa. Magen vrider sig i avsky varje gång jag ser en jämnårig människa lyckas med något jag själv redan misslyckats med och förlorat intresset för. Jag hatar människor som fotar fint, som klär sig genomtänkt, som kan ha det mysigt utan att bli rastlösa, som kan tycka det är jätteromantiskt med svartvita filmer, som har tålamod till att locka håret. Som kan vara deprimerade på ett tjusigt 40-talsaktigt sätt, som skriver fina saker om pojknackar och solglasögon och allt annat som himlen erbjuder.

Jag är smutsig, stressad, nervös, dåligt klädd, svettig, apatisk och utan märkvärd talang i någonting. Jag försökte vara en sån där fantastisk människa ett tag, men som med allt annat i mitt liv så gav jag upp efter att inte ha blivit hyllad och älskad omedelbart.

Fy fan vad jag hatar puttinuttbloggar, pysseltjejer, gullefittor som har fina klänningar. Jag gillar hemmagjorda fylletatueringar, snus och att bli våldsamt knullad i röven. Nu ger jag upp att försöka ha en viärändåallasystrar-attityd. Fina flickor - jag hatar er.



Kommentarer
Postat av: j

ÄNTLIGEN ett livstecken från min favoritbloggerska!!

mitt största bloggproblem just nu: vad i hela helvetet är grejen med att i vartannat blogginlägg visa foton på en djävla tekopp med lite varm vatten i, och möjligtvis en macka med smör på och sedan skriva en haikudikt om hur blå himlen är etc etc? kan tyckas vara ok om man gör det någon gång men nån måtta får det fan vara alltså.

usch nu blir jag dock väldigt självkritisk, jag fotar ju bara mig själv men det har väl en anledning; trist att fota tekoppar, trist att fota katterna just nu, trist att fota mamma som sitter med en gräslig fleecefilt framför svenska hollywoodfruar.

spotta aldrig ut jorunn!!! och uppdatera din bloggy mer, jag behöver dina ord.

Postat av: stormen gudrun

That's right Jorunn, skit i allt och häng me oss som blev utkastade från webelos

2010-12-28 @ 13:07:56
URL: http://xtompax.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heja Jorunn!

2010-12-28 @ 20:22:44
Postat av: pandasoppa

min hemliga önskelista

1 att jag ska slippa ha fest

2 att niotillfem ska titta på mig

3 att niotillfem ska bli kär i mig



JAG ÄLSKAR NIOTILLFEM!!!!!!!!!!!



och med det vill ja väl säga att det är en hatkärlek asså puttinuttiga bloggar, cant stand them och ändå dras jag till dom och vill vara somd om, får ångest över att jag är svettig och kliar mig i rumpan för ofta och sen blir jag arg på dom, sen kollar jag igen, jävla onda sötbloggscirkeln asså!

2010-12-28 @ 20:43:43
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: niclas

haha, det här inlägget är sanningen

2010-12-29 @ 10:34:05
URL: http://tillfabriken.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag upptäckte bloggvärlden när jag gick i åttan, det var ungefär då allt började gå åt skogen.

Men jag hejar på dig! Innerligt!

2010-12-29 @ 11:27:27
URL: http://spargrisen.blogg.se/
Postat av: stalker

men hallå, du är väl skitduktig på att skriva?



och alltså inte för att låta som en jävla stalker men var det inte du som skrev en dikt/text i stil med "gud är ingen gubbe i himlen". jag har för mig att den fanns en film där du hade läst in den som var så jävla bra. kan du inte lägga upp den om det nu var så?

2010-12-29 @ 16:08:29
Postat av: Magda

Men vilken kvinna i denna usla värld känner inte så?!

2010-12-30 @ 16:17:16
URL: http://an0rakcity.blogspot.com/
Postat av: Helena

Amen. Minus det där med rövknullet... :D

2011-01-06 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback