dansa öst på stan, fastän

Lättlurad kulturkonsument, jag? Ja. Handlar det om Umeå, eller Västerbotten, eller Norrland, så är jag villig att lyssna på/läsa/se nästan vad som helst. Promenerade förbi den här videoinspelningen, nu känns det lite extra speciellt. Nästan som att man bodde i en metropol där det var vardagsmat med popmusikvideoinspelningar på gatorna. Sen är ju låten i sig en sån som jag hade dansat hjärtat ur mig till när jag var sexton och tyckte att popmusik var det största i hela världen.



Kommentarer
Postat av: niclas

tackar! jag brukar faktiskt bara börja rita, så det där om spontanitet har du rätt i

Postat av: Anonym

lite så nu också va.. med poplåten och dansen.. va.. va.. va.?

2011-01-04 @ 00:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback