kul ful jul

Julen har faktiskt varit riktigt go. Har nästan inte grinat alls (vilket annars brukar vara standard när det handlar om jorunn+högtider), en stor del av julbordet var veganskt, magkatarren har gått över och jag fick skitmånga presenter. Alltså med skitmånga menar jag typ... Fyra. Jag brukar få en enda dyr, nyttig och lite tråkig present bara, men i år bröts trenden med flera helt onödiga grejer. Man vill ju liks egentligen inte ha nödvändiga saker i julklapp, fastän man förstår att det är svinbra att man fått dem för man (jag) skulle aldrig köpa ett tält, en luftmadrass, en bunke, en stekpanna, en kock-kniv själv.
Man vill ju bara ha godis och serier. Vilket jag fick i år. Hurra!

Kommentarer
Postat av: djungeldavid

Serier, vadå serier


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback