Nu måste jag få hylla

Det finns en tjej i Skåne som heter Jennie. Jag har aldrig träffat henne, men hon har fått ett blandband av mig
en gång (och förhoppningsvis blir det fler). Jennie är en sån där människa jag ibland blir vansinnigt avundsjuk
på, helt enkelt eftersom hon har ett mycket estetiskt sinnelag och en fantastisk känsla för färger.

Om man vill titta på fler av Jennies bilder kan man kika
här.
Jag hoppas innerligt att vi någon gång får möjlighet att ses.


(självklart är även detta en bild av Jennie. jag frågade inte, men jag hoppas det är ok?)

Kommentarer
Postat av: jennie

vi kommer att ses, om inte så kommer Gud att hjälpa våra stigar att mötas!

2008-09-30 @ 15:11:29
Postat av: Lo

Hon är min favorit

2008-10-02 @ 16:16:44
Postat av: Lo

Hon är min favorit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback