Familjefest

Igår frågade Fyran (12) (på tal om att jag har sovit med en person
av motsatt kön den här veckan) om jag har haft samlag. Det tyckte jag var äckligt.
Sen skulle jag förklara blommor och bin för Trean (14). Det tyckte han var äckligt.
Då sa min mor något jättesnuskigt som jag inte ens vill referara till. Det tyckte
samtliga barn var så äckligt att vi nästan dog och kräktes.

Vi är ju inte jättesnuskiga egentligen, det är bara ibland
som vi kollektivt spårar ur. För det mesta klarar vi av att skärpa oss.
Alltså, så att ingen ska tro att vi är konstiga eller liknande.



En kines ringde mig igår. Han vill att jag ska prata på en scen med ett
gäng skådespelare och musiker i november. Kan bli kung. Raffl. forts.

Kommentarer
Postat av: K-tat

2008-09-24 @ 19:42:55
Postat av: Allt som rimmar på Lo

Dina småbrorsor och alla andra småbrorsor i världen är könlösa och dom kan inte ha sex och dom ska inte veta vad det är heller. Det är bara så.

2008-09-24 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback