poppar upp


Jag är
lokalkändis. Det är inte du.

idoit


PopUp asså. Jag kommer vara där.


Kommentarer
Postat av: Andréas

haha, det behöver du inte göra :)



Sjukt kul idé med ord-bingon, tänkte först att man skulle måsta se alla artister och kunna deras texter.

Svårt tänkte jag, men så förstod jag, genialt.

Postat av: Andréas

haha nja, alltså det är lite dyrt tycker jag nästan i form av student.

Det bästa minnet/ända minnet jag har av Sugarplum Fairy var nog Trästockfestivalen -05 (kanske?), längst fram, vi mot världen, jag, david(som jag fått för mig att du känner) och hans kusin. Underbart.

Syket är inte heller ett favvoband alls, och allra minst Markus Krunegård, om han inte spelar de finska låtarna från Laakso's Long Beach EP.

Teddybears och Detektivbyrån vore iofs lite kul att se. Parken har jag inte hört så jag kan uttala mig.

Just nu grämer jag mig bara i att jag lyckades bomma att betala min punkfest-biljett och fick sitta iofs lika arg hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback