konversation;

Angående att bästis-Emma på fredag ska vara med i ett radioprogram (producerat av min radiomor)
tillsammans med Gunde Svan (!!!).


Emma
Ja, jag vet!!! Värde!! Plus att han ju ska dra igång med fångarna på fortet snart igen!

Jorunn
fråga om du får vara med!

Emma
Då är han typ A-list-celebrity igen!!!!
Eller hur! Jag är bäst på att lösa gåtor
Och ej rädd att stoppa händerna i äckliga lådor

Jorunn
OCH du har ju blivit bifiig också!

Emma
Eller hur!

Jorunn
så du är stark, smart och tuff! värsta bästa kombon!

Emma

Egenskaper jag har som platsar i fångarna på fortet:
Styrka
Mod
Smidighet (ibland)
IQ
Inte höjdrädd

PLUS att jag äter sjuka mängder morötter

=mörkerseende af rang

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vill man ju inte missa! Vilket program?

2010-03-30 @ 17:37:09
Postat av: Emma

Hahaha, älskar fb-chatten. Hörde du förövrigt på programmet? Jag sa så här efter att Gunde sagt något smart:

- Jag håller med Gunde på den punkten...etc



Du vet, försökte smörja hans ego lite, tänkte att det kunde vara en bra start på vår relation.

2010-04-05 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback