kyrkogårdar och papphammar

Jag lovar ingenting, men jag har en känsla av att det här kan bli en helt ok fet vecka. I eftermiddag påbörjar jag min karriär som tillfällig hundmamma. På torsdag kommer Abbe hit, då ska vi se Graveyard och dricka öl.
På fredag spelar Entombed. Då ska vi titta på L-Gs höga hårfäste och dricka öl.

Igår gjorde jag förresten årets papphammar-vurpa. Slog nästan ihjäl mig och stapplar som en liten tant idag, känner att det är på sin plats att skänka mig en tanke och vara tacksamma att jag lever!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Idag på min svenska lektion satt jag brevdid en flicka i min klass som jag beundrar. Hon har fått en gräsapa i sitt pokemon (hon spelar nintendo).Men hon inte kan komma på något namn till sin nya kamrat. Jag som ivrigt inser att detta är ett tilfälle att säga något kreativt slänger fram Jorunn. Och hon gillar det! Och jag med!

...så tack för att du heter det du gör...och lite till!

2011-04-07 @ 15:23:01
Postat av: jorunn

Haha, fan vad sjukt. Fast jag bli hemskt smickrad! Det är inte varje dag man får en pokémon uppkallad efter sig.

2011-04-07 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback