där står du

Okej jag måste bara fråga för jag är så sjukt nyfiken i en strut:
Vem är du?
Varför läser du min blogg trots att jag är råkass på att uppdatera och mest bara gnäller?
Är det något du vill veta om mig?
Känner vi ens varandra? Om inte, varför läser du det här? (obs är helt ok att inte känna mig fast läsa ändå, är bara totalt jävla rånyfiken på vilka det är som envisas med att klicka hit vecka efter vecka)
Vilket Iron Maiden-album är bäst?


Tacksam för svar. Här är ett självporträtt.


Kommentarer
Postat av: karre

Jag känner din lillebrosa. Det här är faktiskt första inlägget jag läser tror jag. Nä, jag känner inte dig. Öh, jag vet inte riktigt hur jag hamnade här men.. Du verkar bra! Arvid kommer att r

Jag tror inte jag kan namnet på något iron-maiden-album. Sorry.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback