Dag 6:

6. Första gången du kräktes (av alk)

Jag har faktiskt inte spytt av alkohol en enda gång!!!!!!! (ta i trä spotta axel slänga salt och allt sånt) Det närmsta jag har kommit en fyllespya var i somras på Urkult, men då blev jag nog matförgiftad. Hade ätit världen godaste libanesiska wrap, men efter ett par timmar var det hejdå med den och jag låg och kaskadspydde i tältöppningen. Jag brukar vara bra på att inte bli kräksjuk överlag, har väl någon muterad supergen i mig som gör att jag inte kan spy. Syrran brukar reta mig för att jag är så dålig på att kräkas. Jag tar liksom i med hela kroppen och skriker ut spyan. Har nu fattat att det är en ganska dålig taktik, men jag känner mig i alla fall väl förberedd inför nästa vinterkräksäsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback