dumskalle

Vet ej vad det är för fel på mig. Sover som en idiot hela natten men tar mig ändå inte upp i tid på morgonen.
Jag är så satans odisciplinerad att jag snart gör lumpen bara för att få nån ordning på mig själv. Jag tror verkligen att jag kan klara ett år till i skolan, men det förutsätter ju att jag tar mig upp ur sängen. Satans slarviga rövidiot.
Tur att jag har tagit lån, det kanske skärper mig lite. Kanske ska ställa ultimatum för mig själv? Om jag inte kliver upp så måste jag klippa av en centimeter av kattens svans. NÄMENUSCH så kan jag ju inte göra.
Om jag inte kliver upp måste jag titta på bilder av överkörda kattungar hela dagen. Det är en bra deal. Slut med morotstjafset, nu är det niosvansad piska som gäller. KTCHANG. Dags för matte A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback