dagens funderare

Tjejen i kassan på bolaget behövde inte titta på mitt leg eftersom hon kände igen mig sen tidigare.
Vilket fick mig att dra dessa alternativa slutsatser:
1) hon kände faktiskt igen mig sen tidigare och tyckte jag var ball nog att lägga på minnet
2) jag är på bolaget för ofta
3) hon blandade ihop mig med någon annan

Kan även tilläggas att tjejen i kassan på bolaget är snygg så in i helvete, och att Emma blev avis för att jag fick halva inne. Att göra Emma avis är nog det mest lyckade med historien.


Nu ska jag hälla i mig en femkommatvåa så att jag kan digiutvecklas från mensmonster till socialt geni. Hejja mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

(Jag hade kunnat få henne om jag verkligen hade försökt. Man kan säga att jag GAV henne till dig.)

Postat av: Daniel igen

Haha du skriver så roliga inlägg.

2011-07-13 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback