abstinensen

skakar grinar hetsar fräser,
och allt är mitt eget fel. har gått nästan en vecka utan min psykofarmaka, bara för att jag glömde förnya receptet.
tack landstinget för att ni omöjliggör kommunikation mellan patienter och läkare, tack så hemskt mycket.
tur att jag i alla fall har lite vett kvar i knoppen, annars hade jag snart börjat dilla om privatiseringar och marknadsstyrd vård. (när de orden, på allvar, kommer ur min mun har ni tillåtelse att skjuta mig på momangen, för jag har då nått ett stadie av sinnesförvirring som ej kan botas.)

trycker in en till snus och njuter av den långsamma döden hej då.

Kommentarer
Postat av: GunnarBot

skriv nåt man blir glad av då!!

2010-05-18 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback