18:24

Är förresten mailterroriserad av en galen kvinna som jag gav ett negativt omdömme på tradera.
Sjukt läskigt, hon blev jättearg och sa i princip att jag var en utvecklingsstörd skitunge som "inte hör hemma på tradera". Och så skriver hon med CAPS LOCK hela tiden, så jävla störigt och typiskt "vuxen som precis lärt sig använda en dator". Hon säljer en halvdan fotoutskrift för 25 spänn, nog fan blir jag besviken. Trodde att det skulle vara någon sorts kvalité i alla fall MEN ICKET.

Eftersom jag är sämst blir jag dessutom jätteledsen när (jag tror att) någon är arg på mig. Satans rikspucko,
hoppas vargarna äter upp hennes barn. Komma här och göra mig ledsen, det är ju inte som att jag behöver
få ännu en bekräftelse på att jag inte är omtyckt.

Skit samma, nu ska jag äta något innan jag börjar gråta.

Kommentarer
Postat av: nellie

men va, vilken galning. hur besatt av tradera får man bli, finns det ingen gräns??? vuxna människor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback