har haft tjutvå tjejer va

Kom hem blåslagen från Punk Illegal, men det var värt besväret. Blir dock inga fler festivaler på lääääääänge efter det här, bortsett från Urkult som nästan inte gills som festival utan är mer som semester. Så jävla överskattat det är att vara kroniskt blöt, full och trött i tre dygn. Blev brutalt påmind om varför jag brukar envisas med att jobba på alla festivaler jag kommer åt, det är ju sjukt ovärt att bo i tält.

Men ajja, Illegal var jäla fint. Träffade mina favoritsörlänningar och såg några feta band. Resan dit och tillbaka var inte fy skam den heller, det blev en fet roadtrip med Special People + Torbjörn, med övernattning i vackra Kärrgruvan.

Bilder kommer, måste bara framkalla rullarna och kräva tillbaka scannern.




Böööööööööö vad jag svamlar har för mycket snor i hövve för å blogges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback