smokes, let's go

Jag har hemskt mycket på tungan, nya smaker som jag inte vet hur jag ska definiera.
Tänker mest på att dricka bärs, pussa katten, göra vad jag vill. Tänker på hur jag ska kunna
göra vad jag vill utan att göra någon annan illa. Vill bara ha hockey och impulsivitet nu,
vill inte vara upphängd i trådar och fastspikad och stark, vill ju bara vara dummare i huvet och
göra som känns bäst i hjärtat. Visa att jag kan, utan att vara bortlovad.

Och justja förresten, alla som läser får hemskt gärna boosta mitt ego!
Vill ni det snälla schyssta? Lyssna på mina
Tankar För Dagen, sug lite på det
och hör sedan av er om innehållet. Var anonyma om det känns rätt, jag vill så hemskt gärna
få lite konstruktiv kritik. Puss på förhand.

Kommentarer
Postat av: jeni

exakt sådär tänkte och kände jag när jag var några år yngre, och fortfarande anar jag samma känsla om jag verkligen funderar på det. men jag känner mig inte hemma någonstans, och även om tryggheten gör sig påmind på karlskronas gator kan jag inte stanna där. din röst och dina tankar vill jag höra mer av jorunn!

Postat av: Anonym

Jag tycker att du kan med alldeles gott samvete kan gräva där du står !

2010-07-25 @ 12:52:07
Postat av: Anonym

Gräv där du står med alldeles gott samvete :-)

2010-07-25 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback