En sån där lista som är kul att göra men som ingen läser

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på ett par nya festivaler, började spela i punkband och skaffade mig både katt och egen bostad. Och såg en kackerlacka IRL.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav några. Om jag mot förmodan gjorde det så har jag garra brytit samtliga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope, men en hel drös blev på smällen. Nästa år blir det nå jävluskt mycket barnvagsfika.
4. Dog någon som stod dig nära?
Min hund :(
5. Vilka länder besökte du?
Skåne
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar. Fruktansvärt mycket pengar.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Minns inte, jag var full.
8. Vad var din största framgång 2010?
Tror inte jag har gjort några framgångar alls. Det mesta har sugit.
9. Största misstaget?
Som sagt, det mesta har sugit. Har lyckats fucka upp fler gånger än någonsin. Och har nog supit för mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte varit dödssjuk, men jag har minsann varit på akuten! Fast de sa att de inte hittade det som gjorde ont i min mage, så det var nog bara inbillning när jag grät av smärta.
11. Bästa köpet?
Snus.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Snus. Mat. Alkohol. Hyra.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla gånger David var snäll, alla gånger katten var söt, alla gånger mina vänner var fantastiska.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
AJJ - This is why I'm hot / Stefan Sundström - Alla ska i jorden / Screaming Females - I don't mind it / We Live In Trenches - Modern Hex
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är ju jämt ledsen. Inget konstigt med det. Har inte skrattat en enda gång.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit snäll. Gått i skolan hehe.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat, varit dum.
18. Hur tillbringade du julen?
Ätandes, onyktert.
19. Blev du kär i år?
På sätt och vis. Fick en ny boost i kärleken i alla fall.
20. Hur många one night stands?
0
21. Favoritprogram på TV?
My super sweet 16 / Ingen Bor I Skogen
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar Alliansen, borgare och allmän ohyra mer än någonsin.
23. Bästa boken du läste i år?
John Ajvide Lindqvist - Lilla Stjärna / Carsten Jensen - Vi, de drunknade
24. Största musikaliska upptäckten?
AJJ, Screaming Females, Misantropic, Herätys, World Burns To Death
25. Något du önskade dig och fick?
Längdskidor. Hämnd på danska polisen.
26. Något du önskade dig men inte fick?
25000 per månad i 25 år.
27. Årets bästa film?
Harry Potter and The Deadly Hallows som kom i år, annars Ping Pong-Kingen
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev sepefull på Punkkarnevalen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag inte hade varit så jävla bråkig, om jag hade haft mer pengar etc
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Smutsig.
31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära och fantastiska underbara gullegullvänner! Och att supa redlöst.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Är ju alltid sugen på Lemmy. Och. ROBERT PATTINSON HEHEHEHHEHEHEEEE.
33. Vem saknade du?
Mina vänner i södern.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade mina södervänner första gången IRL i december förra året, men fick i år möjlighet att umgås med dem mer på riktigt. Jeni, Mia, Martin, Nikki - vilka pärlor! Och så lärde jag känna Mark, det går inte av för hackor. Och Elin! Och Hanna!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Brorsan.

Fan va punk.

2010-12-28 @ 17:22:31
Postat av: Markan

Ha! Du har ju blogg! Det visste inte ja jue!

Postat av: rabadab

åååh fint! vi måste ju bunta ihop oss och komma upp och hälsa på till våren!! när istiden har lagt sig för denna gången.

tillsvidare får du ta ryanair ner till GRANADA där jag och issa numer kommer bo från 8e januari!! komsi komsi, gratis mat och boende och skitbillig öl!

2010-12-28 @ 23:12:43
Postat av: blöggarn

åå krabban, det skulle vara A-FUCKING-MAZING att dra ner till granada, jag ska se vad som är möjligt med mina stackars små slantar! annars får ni banne mig ta er norrut!

2010-12-29 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback