konversation

Jag
tom cruise har ätit katie holmes moderkaka
är det vegan?

John
hmm, jag tror det, lite iaf
gränsfall liksom

Jag
men är det vegan att äta en kos moderkaka?

John
men de är inte ihop längre, så så går det
nä det är det inte
men typ vegetariskt

Jag
det borde ju vara samma sak tycker man...
det är ju uppenbarligen inte vegetariskt att äta varken människokött eller kokött

John
nä, men moderkaka är ju typ som mjölk mer än kött
eller ägg kanske

Jag
men det borde vara lika vegetariskt att äta människokaka som kokaka?

John
så det är nog inte vegan så där direkt, förutom att en människa kan tillåta att man äter det
hmm, ja

Jag
men är det vegan att äta människa, om människan tillåter det?


John
Nja, nånstans går gränsen




Sen bytte John samtalsämne. Men serri, är det vegan att äta människomoderskaka?
Eller kokaka för den delen? Äsch. God natt.

Kommentarer
Postat av: murphy

och min reaktion blev: Va har tom cruise och katie holmes gjort slut?!?!

2011-01-04 @ 00:17:43
Postat av: raquel

haha! njaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback