Paltfesten



Bild från den gång jag och Skogsdavid var hos John och hade paltfest på dumpsterpäran.
Jag läste Skitliv och dinglade med benen och skalade päran. Nu såhär i efterhand förstår jag
att det är såna stunder som är "den lyckliga vardagen". Man tror att man inte känner något
speciellt, och fattar inte att det speciella är att det inte finns något att klaga på. Ah, livet!

John kom förresten på med ett nyt smeknamn åt mig. Yo-Run DMC. Ska bara börja stava namnet
med Y och ett N så blir det perfekt!
Nu: American Dad, det nya X-files. Eller South Park, eller vilken oändlighetsserie som helst.

Kommentarer
Postat av: Djungeldavid, inte skogsdavid

Postat av: Anonym

that is all...

2009-11-23 @ 22:56:52
Postat av: Job Amöba

I sanning!

2009-11-24 @ 10:54:12
URL: http://nejfortsatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback