vänta jobb

Jag hallucinerar ringsignaler.
Idag ska en producent från SR Västerbotten ringa och fråga om jag vill göra ett par
krönikor i P1. Ledningen i Stockholm tycker att jag är ett prövat kort och ger mig två chanser att visa vad jag går för.
Om det ör bra får jag göra fler program, annars så... Ja.

Men men, det här betyder i alla fall att min sommarekonomi är räddad! Hurra hurra hurra!
Och jag behövde inte lyfta ett ångestfyllt finger för att få jobbet! Hurra hurra hurra!
För att min morsa gillar curling och har ett fett jobb med feta kontakter! Hurra hurra hurra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åh ta mig med in i p1's värld

jag kan allt om homosex

2009-05-13 @ 19:44:49
Postat av: Anonym

POSTAT AV ALEX

2009-05-13 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback