Lista! Hurra!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hamnade i ett seriöst förhållande utan gråt och tandagnisslan.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lovar inget, bryter inget.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Ljus-Jonas fick ett tjockt barn som blev uppkallat efter min minsta bror.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nä, eller. En tant som jag bott granne med hela halva livet gick och dog. 87 bast blev hon.
5. Vilka länder besökte du?
Norge. Stockholm.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pepp.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Augustis första helg. Den ägde, som vanligt.
8. Vad var din största framgång 2008?
Att två filmer jag och Linus har gjort visades på Novemberfestivalen för Lukas Moodysson mfl.
9. Största misstaget?
Att jag är sämst.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk jämt. I HUVET HÖHÖHÖHÖHÖH
11. Bästa köpet?
Mat.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
1. Mat 2. Kaffe. 3. Pysselvirke.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

David bla bla bla
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Eskalator - Ensam och Ful; Kultiration - Melomel
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämna plågor.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på det som jag tycker är roligt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat, självömkat.
18. Hur tillbringar du julen?
Ätandes.
19. Blev du kär i år?
Men nanting!
20. Hur många one night stands?
Inget! Ha!
21. Favoritprogram på TV?
Sopranos, fast i illegal upplaga.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar alla lika mycket hela tiden.
23. Bästa boken du läste i år?
Emma Goldmans "Anarkiskta Minnen", Liv Strömqvists "100% fett"
24. Största musikaliska upptäckten?
Kamikatze, Kultiration, och diverse mangel
25. Något du önskade dig och fick?
Högre medicindos HAHA
26. Något du önskade dig men inte fick?
Jämlikhet - nej; Jämställdhet - nej; Systerskap - Nej
27. Årets bästa film?
Juno
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Bjöd min vänner på en mytomspunnen vegantårta
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mindre ångest, lite mer motivation
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ner och upp: basketskor, tjocksockar, stuprör, illaluktande tisha, överanvänd tjocktröja, illaluktande ylletröja, sjal.
31. Vad fick dig att må bra?
Kamratskap.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Beyonce
33. Vem saknade du?
De som på ett pålgsamt sätt har försvunnit ur min vardag.
34. De bästa nya människorna du träffade?
David och Isak.

Kommentarer
Postat av: Lovundlinus

Stockholm som land? härligt! Hoppas 2009 är fylld med pepp!!

Postat av: good morning terrorism

stockholm ä väl inge land hällääär!!!!

2009-01-11 @ 17:24:37
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: good morning terrorism

kan inte hålla med dig ju. om inte norrbotten är sverige vet jag inte vad som är det!

2009-01-11 @ 19:52:14
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: good morning terrorism

det är ju ologiskt.

vi kommer aldrig att komma överrens, kvinna!

2009-01-11 @ 20:08:08
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: Job Amöba

Såg att du nämnde geniet Liv Strömquist, har du läst hennes "Einsteins fru"? Jag vill gå så långt att säga att den är bättre än "100% Fett"

2009-01-18 @ 00:27:47
URL: http://nejfortsatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback