Det kniper och drar

Jag vaknade och var lika delar arg och ångestslagen. Det är sämst. Jag hade ju faktiskt tänkt göra skitviktiga vuxna bra saker idag, som att ringa arbetsförnedringen och soc och fixa praktikplatsen som jag nästan har blivit lovad.
Men, nu sitter jag här, kaffedarrig och förtryckt av min egen hjärna och tänker att
"NÄE, JAG ÄR FÖR DUM I HUVET FÖR ATT GÖRA NÅGOT ALLS DET ÄR BÄST JAG FORTSÄTTER GÖRA INGENTING".

Jag är så less.
(och vad roligt det måste vara för mina cirka två läsare att läsa om att jag inte gör nånting. skitaroligt.
tyvärr har ni själva valt att lägga er dyrbara tid på mig, så jag vägrar erkänna mig själv återbetalingsskyldig.
du är skyldig. skyll dig själv.)

Kommentarer
Postat av: oslo

tre! apati är romantik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback