Hipp hopp hurra

Nu har jag fått bettskena. Jag känner hur jag sakta men mycket säkert förs bakåt i tiden.
Jag fick även en gipsavgjutning av mina gaddar. Woho! Sånt kan man skrämma grannbarnen med.



Igår kände jag mig intellektuell i överkant när jag barrikerade ett bord på bibblan med fyra antologier om svensk teaterhistoria, en essä om politisk konst och tre manus av Dario Fo. Fast det är nästan bara yta. Nästan.
Jävla PA100. Det ser bra ut utåt, men jag har egentligen ingen aning om vad det är tänkt att jag ska göra.
Så jag läser lite, tänker lite, och lägger sedan allt åt sidan för att roa mig med annat. Typ kaffe med Elisabeth som har skaffat en
blogg! Hurra!

Usch, min formuleringsförmåga ligger på is idag. Bäst att jag slutar innan något obehagligt händer. Stavfel till exempel. Huvva.

Nu väntar jag på att en högre makt ska lösa mitt dilemma.
Antingen åka hem, kolla på Star Wars, äta vegankladdis
eller inte åka hem, träffa Alex, dricka kaffe som jag inte har råd med.

Ack, är det så här livet ska vara när man lever i ett i-land?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback